Uslovi kupovine i dodatne informacije
Radno vreme naše internet prodavnice
Naše radno vreme je svih 7 dana u nedelji od 00-24h. Bez ikakvih problema možete u tom periodu vršiti porudžbine putem sajta, dok nas na telefone možete kontaktirati svakog radnog dana od 08 do 17h. Naš kontakt telefon je: 063 464 666
Kako da poručim?
Poručivanje se vrši putem našeg internet sajta ili pozivom na neki od naših telefona. Takođe, možete nas kontaktirati i izvršiti porudžbinu putem popularnih drušvenih mreža.
Načini plaćanja
Podržavamo sledeće načine plaćanja:
Plaćanje pouzećem
Uplatnicom na šalteru banke ili pošte
Ebankingom
REKLAMACIJE
Svi naši kupci poseduju pravo na reklamaciju robe poručene putem naše online prodavnice. Naša internet prodavnica posluje u skladu sa zakonima Republike Srbije i poštujemo prava svojih kupaca. Ukoliko imate bilo kakva pitanja ili nedoumicu budite slobodni da nas kontaktirate i mi ćemo se potruditi da dobijete konkretna uputstva i pojasniti proceduru kako da ostvarite reklamaciju.
Oštećenje prilikom transporta
Svako oštećenje robe prilikom transporta ili ukoliko npr. nedostaje deo pošiljke ili je proizvod neispravan kupac je dužan da prijavi u roku od 24 časa od prijema robe. Molimo Vas da robu tj. samo njeno pakovanje proverite još dok je kurir tu. Ukoliko ima vidljivih tragova po samoj ambalaži pakovanja i proizvoda zamolite zaposlenog u kurirskoj službi da sačeka da proverite i da li je sam sadržaj tj. proizvod oštećen. Ukoliko postoji potreba za reklamacijom javite nam se da Vam pojasnimo dalju proceduru i proces reklamacije.
Zamena
Ukoliko je proizvod stigao u ispravnom stanju, međutim Vi niste zadovoljni i želeli biste zamenu za drugi proizvod iz naše ponude. To je naravno moguće, potrebno je da nas obavestite o tome i da nam proizvod vratite u ispravnom, nekorišćenom stanju. Ovo pravo možete ostvariti najviše 14 dana od prvobitnog prijema paketa.
Saobraznost
Zakonom o zaštiti potrošača Trgovac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od 24 meseca od kupovine robe. Za robu čiji je period saobraznosti duži od 24 meseca, Trgovac je dužan da izda garantni list dobavljača. Trgovac je dužan da u slučaju nesaobraznosti robe o svom trošku obezbedi servisiranje iste. Kod prodaje polovne robe, može se ugovoriti kraći rok u kom Trgovac odgovara za nesaobraznost, koji ne može biti kraći od 12 meseci.
Period saobraznosti artikala koji se smatraju potrošnom robom može biti manja od 24 meseca. Period saobraznosti za takve artikle iznosi 6 meseci, ukoliko proizvođač nije drugačije propisao.
Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje od strane Trgovca kupac gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja uređajem i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica.
Za sve dodatne informacije, slobodni ste da nas kontaktirate putem email-a: office@dinails.rs
Potvrdom porudžbine, klikom na dugme NARUČITE, saglasni ste sa uslovima reklamacije i korišćenja, kao i sa uslovima prodaje.
Di nails 103 doo će se potruditi da vam maksimalno izađe u susret i učini sve u skladu sa vašim željama i zahtevima.
Po prijemu Vaše reklamacije izdaćemo Vam pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrditi prijem reklamacije, tj. saopštićemo Vam broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u našoj evidenciji.
Odgovor na Vašu reklamaciju ćete dobiti u najkraćem mogućem roku, a najkasniije u roku od 8 dana od prijema reklamacije. Sam rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od dana njenog prijema.
Pravo na odustanak od kupovine
Na osnovu zakona o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) – potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 14 dana, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova iz čl. 34 i 35. ovog zakona.
Potrošač ovo pravo ostvaruje izjavom koju može dati na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu.
Nakon popunjenog obrasca potrebno je da nam i fizički vratite robu na našu adresu (Generala Aračića 3, Beograd) putem kurirske službe, u ovom slučaju troškove transporta robe snosi kupac.
Ukoliko Vam je bilo šta od ovoga nejasno, kontaktirajte nas putem email-a ili na broj telefona i sve ćemo Vam detaljno objasniti i pomoći da ostvarite svoja prava.
Povrat novca
Po prijemu vraćene robe, ustanovićemo da li je sve u redu sa robom, tj. da je nekorišćena i bez oštećenja. Nakon toga, izvršićemo povraćaj novca najkasniije u roku od 14 dana od dana kada smo primili obrazac za odustanak od ugovora na daljinu.
Potrebno je da nam dostavite tekući račun na koji želite da izvršimo povraćaj sredstava. Ukoliko nemate tekući račun ili želite da novac vratimo na neku drugi način molimo vas da nas o tome obavestite.
Ažuriranje podataka na sajtu
dinails.rs zadržava pravo da može u svako vreme, bez prethodne najave promeni podatke prikazane na bilo kojoj stranici sajta.